Jedite ovas i mršavite zdravo

Jedite ovas i mršavite zdravo

05.02.2018 13:05, Novosti

Jedite ovas i mršavite zdravo DIJETA sa ovsenim pahuljicama podrazumeva zamenu jednog ili dva obroka dnevno obrokom od ovsenih pahuljica. Ovas je veoma zdrav, jer ima niz korisnih sastojaka koji pomažu kod kontrole težine, smanjenja holesterola, ali i potencijalnog smanjenja rizika od određenih vrsta najtežih bolesti. Dijeta sa ovsenim pahuljicama zasniva se na hranljivim materijama koje smanjuju apetit, a dobar su izvor ugljenih hidrata potrebnih za gubitak težine. PRVI DAN Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, kašika suvog grožđa, pola kašičice cimeta, kafa ili čaj Užina: pola šolje borovnica Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje manje masnog jogurta, banana Užina: sirovo povrće Večera: od 100 do 150 g piletine na žaru, zelena salata, pola šolje ovsenih pahuljica, puding bez šećera DRUGI DAN Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, kašika sušenih brusnica, pola kašičice cimeta, kafa ili čaj Užina: jabuka Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje manje masnog jogurta, šolja jagoda Užina: šaka badema Večera: od 100 do 150 g prženih ribljih fileta, brokoli, 100 grama kuvanog pirinča, šolja celera TREĆI DAN Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, banana, pola kašičice vanile, kafa ili čaj Užina: dva mala kivija Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, četvrtina šolje oraha, kašičica cimeta Užina: jabuka Večera: od 100 do 150 g ćuretine, pšenična zemička, šolja pečenih tikvica, šolja griza