Ubrzajte metabolizam posle prazničnog izobilja

Ubrzajte metabolizam posle prazničnog izobilja

08.01.2018 17:05, Novosti

Ubrzajte metabolizam posle prazničnog izobilja JELOVNIK zahvaljujući kojem možete svakodnevno da unosite dovoljno proteina i izgubite pet kilograma za dve nedelje, može da bude rešenje za suvišne kilograme koji su se nakupili tokom praznika. Kilogrami se nakon ove dijete ne vraćaju ni po povratku na uobičajenu ishranu, a za to je zaslužna promena metabolizma. PRVI DAN Doručak: crna kafa bez šećera Ručak: dva kuvana jaja i spanać kuvan u slanoj vodi Večera: biftek pečen na malo ulja i zelena salata DRUGI DAN Doručak: crna kafa bez šećera Ručak: odrezak na žaru i zelena salata. Voće po želji Večera: kuvana šunka TREĆI DAN Doručak: crna kafa bez šećera Ručak: dva kuvana jaja, zelena salata, paradajz Večera: kuvana šunka, zelena salata ČETVRTI DAN Doručak: kafa bez šećera Ručak: kuvano jaje, barena šargarepa, 100 g svežeg sira Večera: sezonsko voće, domaći jogurt u količini koja vam prija PETI DAN Doručak: kafa bez šećera, narendana sveža šargarepa sa limunom Ručak: pečena riba, paradajz Večera: odrezak na žaru, zelena salata ŠESTI DAN Doručak: crna kafa bez šećera Ručak: piletina na žaru Večera: dva kuvana jaja, sveža šargarepa SEDMI DAN Doručak: čaj sa limunom (bez šećera) Ručak: odrezak pripremljen na kašičici do dve ulja, salata po izboru, voće po izboru Večera: kuvana šunka i zelena salata